mandag den 15. september 2014

Smukke, Smukke jakker



Åh, hvor ville jeg ønske at jeg var en heldig ejer af en disse fine jakker. Jeg elsker jakker, og synes personligt ikke en pige kan få for mange jakker! En lækker jakke er et af efterårets store must-haves, og her viser jeg nogle bud jeg selv ville dø for at eje. Isabel marant's smukke frakker, vil altid have et speciel plads i mit hjerte, og en dag (når pungen kan holde til det) vil jeg blive en af de heldige ejere af sådan en smuk jakke

- godnat herfra, jeg vil nu lægge mig til at drømme søde drømme om jakker fra Isabel Marant natten lang.

Oh, i love these jackets so much, i wish i was the lucky owner of one of these. Personally i don´t think a woman, can have to many jackets. These beautiful autumn coats are from Isabel Marant, Acne & Wackrhaus. 



kan købes her
Acne jakke, kan købes her

Wackrhaus jakke, kan købes her