mandag den 15. september 2014

Chanel Chanel Chanel


 

D. 15 september 2014


Nu er efteråret for alvor sat i gang, men det behøver ikke være kedeligt. Chanel gør i hvert fald sit for at sætte lidt farve på tilværelsen. Chanel´s A/W kollektion er spot on. Den er fuld af farve & leg, men oser stadig af klasse og stil. Der er massere af fede outfits, men øverst på ønske listen er der altså et par af de nye sneakers. Men det bliver vidst ikke til mere end ønsketænkning, da disse skønheder ikke er helt billige! 







Disse alt for fede (længe ventede) sneakers kan pifte et hvert trist efterårs outfit op. De er bare så fine og der er så mange flotte farver at jeg næsten ikke kan vælge! 





Jeg har haft (lige så lang tid jeg kan huske) et ønske om en Chanel Boy Bag. Den er så smuk og fin. Det er mit absolutte drømmekøb. I denne A/W 2014-kollektion er den klassiske Chanel Boy, blevet peppet lidt op og har fået lidt farve. De er så smukke, men jeg må sige at min favorit er den måske lidt kedelige, men klassiske sorte.